vineri, 28 noiembrie 2014


Sebastian Ghita, "mogulul perves" asa cum il alinta Dragos Patraru, a decis sa devina carnati, caltabosi si chiftele, sacrificandu-se fara prea multe guitaturi. Sa-i fie soriciul usor si fara prea mult colesterol! Inainte de i se degusta soriciul si a se face pomana porcului ultimile guitaturi ale lui Ghita au sunat cam asa:
Nu imi insusesc valorile reprezentate de Iliescu...
Am fost chemat de domnul Ponta la biroul dansului. Am avut o discutie serioasa despre evenimentele politice din ultima perioada. Cred ca  astazi Victor Ponta este un altfel de lider.  Cred ca a inteles ce vor romanii de la dansul.
Mi-a spus ca declaratiile pe care le-am dat sunt corecte, dar ca nu pot sa am initiative personale nediscutate cu colegii de partid. Am inteles punctul sau de vedere si am hotarat sa demisionez din PSD!
Nu voi mai reveni in acest partid cat timp chestiunile legate de comunism, coruptie si schimbarea legii partidelor politice nu sunt  rezolvate. Imi doresc ca Victor Ponta sa aiba puterea si mintea sa reformeze acest  partid!
Sunt un om tanar, mi-am construit cariera ca antreprenor, mi-am castigat  o pozitie respectata in societatea romaneasca si nu cred ca eu trebuie  sa-mi insusesc valorile reprezentate de Ion Iliescu 

Insa in politica din Romania este plin de omnivori din astia cu soriciul plin de colesterol, probabil din cauza trandaviei la care se dedau 24 de ore din 24 si 365 de zile pe an. 

Cu cat acesti omnivori sunt mai imbatraniti in relele din politica romaneasca cu atat acestia sunt mai toxici si mai plini de colesterol. Speram doar ca exemplul lui Ghita sa fie preluat de cati mai multi godaci din politica romaneasca!

PS: Acesta este un pamflet. Orice asemanare cu vreun personaj real este pur si simplu intamplatoare dar nu si neaparat neintentionata!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii