marți, 24 iunie 2014



Relu Fenechiu este foarte revoltat pentru ca se afla la inchisoare si din aceasta cauza i-a transmis luni, din inchisoare, un mesaj lui Traian Basescu:

"Sunt la fel de nevinovat domnule presedinte ca si Mircea Basescu, numai ca pentru mine nu au intervenit B1 TV, Cristoiu, Cartianu si Turcescu! Daca ar fi facut-o acum eram si eu liber ca pasarea cerului si ma ocupam din nou de vopsit transformatoare!

Domnule Basescu, noi oamenii de afaceri cinstiti suntem acuzati pe nedrept si despartiti abuziv de familiile noastre si apoi tratati ca ultimii borfasi. In ultimele zile v-am vazut de doua ori cu ochii in lacrimi. Stiu ca va este greu. De jumatate de an, plang si eu.

Nesimtitul si insensibilul de gardian care ma pazeste nu crede in lacrimi. Imi scuipa tot timpul in mancarea trimisa la pachet de catre ai mei. Eu nu mai am lacrimi deja fiindca ca le reciclez ca sa am apa de spalat pentru ca magarul ala de director al inchisorii este corupt si nu a mai platit de mult timp factura la apa.

Inteleg ca va este greu sa suportati ideea ca cei dragi sunt dupa gratii, dar ganditi-va cum ar fi daca ati sti si ca sunt nevinovati. Stiu ca e greu, dar faceti un efort si incercati un exercitiu de imaginatie, daca ajuta serviti o vodca sau ceva care sa va induca starea potrivita.

Domnule presedinte, eu nu ma voi lepada de familia mea! Vom fi uniti mereu la bine si la rele, dar  mai ales la ...rele!"

PS: Acesta este un pamflet si trebuie privit ca atare, totusi Relu Fenechiu chiar a scris cu adevarat un mesaj pe blogul sau, adresat lui Traian Basescu, numai ca difera putin de ce am prezentat noi aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Responsabilitatea juridica pentru comentariile pe care le faceti pe acest site va apartine exclusiv dumneavoastra

Postări populare

Lista mea de bloguri

Comentarii